[silindi] Fidan18 hangisi iyi bilmiyorum ama görümcemler genel oluyordu uyandıklarında o narkozun etkisinden çıkmaları çok uzun sürüyor tuhaf oluyorlar. Sanki epidural daha iyi gibi uyanıksın hep sonuçta kendini kaybetmiyorsun gibi geliyor bana
Suheda Fidan18 genel anestezilik bi hastalik durumunuz yoksa bebeginizi riske atmayin derim çünkü genelde sizin aldığınz narkozdan bebekte nasibini alıyormuş ve bu riskli bisey
ilaydanurhavvat Valla bnde hiç doğum yapmadım ama bi tercih yapacak olsam kesinlikle epudralı isterdim o anı yaşamak isterim anesteziden sonra Ayık kalmak zor bebeğimin ilk anlarının tadını çıkaramyıcam
Mervezmezen bende epidural oldum güzel geçti bebek doğar doğmaz görüyosunuz bence narkoz almaya gerek narkoz alınca ağrılı uyanıyosunuz