E-E Merhabalar, 30. Haftamdayım bu hafta itibari ile ilk defa adet sancısı gibi sancı oluyor ve kısa süre sonra geçiyor. Endişelenmeli miyim? Neden oluyor, tecrübeli anneler yardımcı olabilirseniz sevinirim 🙏🏻
Dilos1645 E-E benimde olmuştu o dönem.doktoruma şikayetimi dile getirmeden doktorum bebek hafif dogum pozisyonu almış kafası asagıda pelvik agrın bel agrın cok olur demişti adet sancısı gibi sancım oldu dediğinde olulr sıkıntı yapma demişti
E-E Dilos1645 çok teşekkür ederim 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Erken doğumla filan ilgisi yok değil mi . Tatlı bir sancı şeklinde iki üç dk şeklinde olup geçiyor çok sık değil arada oluyor
Dilos1645 E-E yalancı sancı rahim doguma hazırlanırmış korkma cok sık olursa kontrolunde yine doktoruna soylersin olmazsa benğm adet sancısı gibi iki gün sürdü cok stres yaptım ama şükür şimdilik yok karnım taş gibi oluyo günde 10/15 kere oluyo oda