Arkadaslar beni hatirlarsaniz gecen gün bas donmesi, tansiyon dusuklugunden acile gitmek zorunda kalmistim. Günlerce hic bir sey yiyemedigim icin. Bugun doktor kontrolum vardi ve bana bu ilaci verdi. Bir zarari olur mu diye korkuyorum. Bir de bana serum da verebiliriz dedi bugün kismen iyi oldugumdan serum istemedim. Sizce gidip serum da taktiriyim mi. Gercekten tüm gün hic bir sey yiyemeden gecirdigim oluyor. Acilde soyleyince takiyorlarmis. Ilacla mi devam ediyim yoksa serum mu aliyim