Fusun Kizlar 5aylik hamileyim. 104kiloyla hamile kalmistim simdi 99a dustum. Onceden de gobegim vardi ama hala karnim hic cikmadi kiyafetlerim ayni oluyor. Butun kilolu hamilelerde boyle mi oldu?
buse0935 Fusun boyun kaç bilmiyorum ama bende 82 ile hamile kaldım 19 haftalığım göbeğim baya belli oluyıor
Meriwa Fusun kilodan değilde iç karnın geniş olabilir canm endişe etme sağlıklı olsun da ne güzel kilo da vermişssin kolay güzel doğum nasip etsin rabbim
Akty0753 Fusun iç karnin genis olabilir canim bende 75 kiloyla hamile kaldim 10 kilo aldim 22+1 haftaligim karnim baya büyük
maggie Fusun benim de 16. Haftada ama zaten hafif göbeğim vardı şimdi göbek çıktı mı çıkmadı mı hiç anlamıyorum
ilknurusen- Akty0753 bende 23haftalıgım 86kiloyum 78 ile kaldım normal doğum yapabilecek miyim. Normal doğumda kilo sınırı var mı
Aysenes Fusun benm karnin 26. Haftaya kadar yoktu 26. Haftadan sonra bi sabah bianda karinla uyandim smdi tam 7 aylik karnim var 🙈
Fusun maggie evet sertlik geliyo bazen cok hareketli oluyo kalp atisini tutturuyoruz esimle hafif bastirinca :))
Degisken Fusun ben 78 le kalmıştım . 8 aylıktım hala kimse anlamıyordu göbek sanıyordu.90 la doğurmuştum
Degisken Fusun ikinciye hamileyim bunda 6. Ayda çıktı karnım ve yine çok büyümedi. Buna zayıfken kalmıştım.nasıl 25 günün kaldı diyolar