Unsalinn_Annesii Nisa66 canım doktorun bununla ilgili bişey söylemedi mi şimdi herkes kendi bebeğine göre yorum yapar sende ister istemez kıyaslamaya girersin kafanda kurarsın
AybarsMomy Nisa66 bak bu tabloyu internetten buldum az önce başka bi arkadaşın postuna da yazdım. Kıyaslama bebişi kafana takarsın sonra. Bu tabloya görede çok da zayıf değil.
Nisa66 Karnı 2 hafta geriden geliyor dedi ilerde doğduktan sonra sorun olur belki demişti sorun karın gelişimi