Aynurr16 bence başka bir doktora daha git canım, bende ilk öğrendiğimde evimin yakınındaki özel hastaneye gittim ordaki doktor kana gerek yok kese gözüktü dedi ama imkansızdı bu çünkü regli tarihime göre 2,5 haftalık falandı doktor sen regli tarihini yanlış hatırlıyorsun diyip durdu ertesi gün farklı bir hastaneye gittim yine aynısını dediler tek farkı kanda aldırlae değerim 7,86 çıktı dış gebelik olabilir diyip kestirip attı Aynı gün yine başka bir hastaneye gittim hamile değilsin diyip yolladı en son kendi arkadaşımın gittiği doktora gittim doktorların kese dediği şey miyommuş, çok şükür diğer doktorun dediği gibi dış gebelikte değildi o yüzden farklı bir doktora daha gitmeni öneririm için rahat edene kadar 🙏🏻🌸 inşallah herşey senin için çok güzel ilerler süreç🤲🏻🌸