efsunksk Buseh şimdiye kadar baş gelişliydi cumartesi doktorum tekrar bakacak ona göre doğumu başlatırız dedi eğer karın çevresi gelişimi geriliği varsa tabi o yüzden başka doktorada görünücem
Tulay88 Buseh 37+2 yiz hala dönmediği için doktor büyük ihtimal sezeryan olacak 39.haftada aliriz dedi bekliyoruz
gulcingulcin Buseh Ben de çatı muayenesi oldum ama doktorum hiçbir şey söylemedi.Sadece açıklık hiç yok dedi
efsunksk Buseh karın çevresi geriliği olabilir dedi cumartesi kontrol edelim ona göre doğumu başlatırız dedi canım
gulcingulcin Buseh Benim normal doğum istediğimi biliyor.Normal doğum olamaz falan demedi sıkıntı yoktur herhalde 😊