Mehtapakgl MS_Bebek25 bilemiyorum kuzum ama sen içini ferah tut. İlk başlarda insanın kafasında milyon soru var.. dikkat et tatlım
Pelinn1 MS_Bebek25 benim 3000 lerdeydi karın ultrason da doktor göremedi.Hatta boş kese olarak düşündü galiba yüz ifadesi değişti .alt ultrasonla bakınca gördü arkalarda yerleşmiş 😊
MehmedinZeynebi MS_Bebek25 tam 1000 di nisanın 21 inde kan testi verdim 29 unda ultrasyon gorduk. Bugün binse ertesi güne 1500 oluyor bı sonraki gün 2000 vs. Hergun katlanıyor bu sayılar
Merakliana MS_Bebek25 düşük mü 🤦🏻♀️ 1500 de mi. Tövbe yaaa sinir ediyolr. Tatlım 5-6 binden önce bebiş gözükmüyor. Bu doktorlar ne kdr değişik ya
MS_Bebek25 Merakliana evet malesef çok üzüldüm dün korktum devlet hastanesi çok güzel ilgilendi içimi rahatlattı ümraniyede yeni kadın doğum çok güzel ilgilendi 👍🏻🙏