Baby1- Çok telefonla uğraşıyorum sosyal medya burası derken hep elimde. Vicdan azabı çekiyorum. Bir şey olur mu diye? Var mı benim gibi olan
Selin17 Baby1- valla bende öyleyim.. Doğu da görev yapıyoruz eşim askeri personel bütün gün evdeyim başka yapacak bir şeyim yok hep telefonla zaman geçiriyorum 🥺
Gamze92 Yaaa bende aynıyım ama telefonla ugrasmayıncada çok fazla ve gereksiz insanları düşünüyorum gurbet gelini olmak zor bu gurbet ellerde yapayalnız😉
Gamze92 Baby1- Daha çok küçük kuzum ben bugün 37 oldum ve hamileliğim boyunca bugün ilk defa istifra ettim bi an bi heyecan aldı beni doğuruyor muyum acaba dedim😂
Baby1- Gamze92 yolu bitirmişsin sen maşallah 🧿 ben daha yarısındayım darısı bize 😂 aynen çıkmak lazım işte
Baby1- Berra20 aynen öğretmenim bende okul yok uzaktayım gelenim gidenim yok elimde telefon hep 😔 bebeğim için korkuyorum vicdan yapıyorum.