Merhabalar anne ve anne adayları, bende 5 aylık gebeyim. Doktor bebeğin kalbinde beyaz leke oldugunu söyledi. Fakat 3lü tarama test sonucu temiz. Velhasıl kelam kilosu da az bu beni çok üzdü 😔
Böyle bi durumla karşılaşan var mı aramızda var olupta neler yaptınız?