rezhan catlamis catlamasina ama dun doktorum rahim de kalinlik var gebelik mi adet mi belli degil ama bi yumurtan daha 23 mm olmus catlamaya hazir bugun yarin oda catlicak dedi ve sabah uyanir uyanmaz kasıklarımda bi sanci hissettim biseyler akti alt tarafta aha dedim kesin adet oldum dedim ama up uzun bi akinti gelmis seffaf heralde tekrardan catladi yumurtam ondan sonra ilk idrarim olmamasina rağmen kan verdikten sonra son kez bi de idrar testi yapayim dedim silik bi cizgi gordum ama diyorum ya ignenin 11.gunu kanda negatif gormustum onun icin pek umitlendirmek istemiyorum kendimi 😔 uzun zamandır olmuyor cunku hayal kırıklığına ugrayip durmak yoruyor beni cok yiprandim bu süreçte cunku