Tugbabayir Merhaba hanımlar amniyon sıvısının geldiğini nasıl anlarız?Afedersiniz çiş gibi mi yoksa sızıntı şeklinde mi gelir?25 haftalık hamileyim tuvaletteyken bir anda geldi ve sonra aniden kesildi.Idrar mı sıvı mı anlayamadım.İnsallah idrardır☹
Busimss Tugbabayir kokusuz olur diye biliyorum sızıntı şeklinde de olabilir birden de akabilir bide rengi su gibi olur derler ama emin olamadım 🙄
Busimss Tugbabayir bir daha böyle birşey yaşarsan doktoruna danış bence hatta şimdi bile sorabilirsin
Tugbabayir Busimss internetten baktığımda amniyon sıvısı bir anda gelebilir ama bir anda kesilmez akmaya devam eder diyor.Benim idrarımı yapar gibi bi anda kesildi daha da akıntı falan olmadı.tamam canim tesekkur ederim cevabin icin.