Seliinn Kızlar merhaba,çalışan biri olmadığım için tekli göğüs pompası almaya karar verdim elektrikli olanlardan. Marka öneriniz kullanıp çekim gücü ve ses konusunda memnun kaldığınız ürün var mı yardımcı olabilir misiniz? 🤗
Duyduy Ben dogum yapalı 5gün oldu 5gündür bi fiil sagım yapıyorm bebegm hastanede oldgu için hemen aldm. Önce Wee nin kendi tepesinde elektronk aksamı olan pompasından aldm 3.gün pompa yaparken içine süt kaçırmaya başladı. Çalışmadı. Çekim gücü vs iyiydi ama pompaya direk baglı oldugu için bu modellerde süt kaçma ihtimali çok. Ozaman haliyle çalışmıyor elektronk aksamı. Eczanede üstüne para verip BEbedorun kini aldık değiştirdik. uzatma hortumlu bu aldıgımız. elektronik bölüme süt kaçma ihtimali yok. 2ayarı var güçlü ve hafif çekim. Ben memnun kaldım 👍🏻 Wee 180tl idi Bebedor 210 tl