Kizlar biz şuan 36 +6 haftaligiz .Doğumum temmuz ortası görünüyor insallah.Bayramda memlekete gideceğiz uçakla ben bebek arabası alıp bebegi onla mi götürmcez ilk gebeliğim olduğu için hic bir fikrim yok .Travel sistemde boyle kapaninca cok yer kaplamicak guzrl kullanisli onerisi olan var mi bi fikir verirseniz cok mutlu olurum kizlar
Gorev yerimiz manisa