Duygu99 Kayseri’de değilim ama yorum yapmak istedim. Ben devlette yaptırdım şansımı denemek istedim memnun kalmasaydım özele de gidecektim. Ama doktor gayet güzel ilgilendi memnun kaldım özele gitmeme gerek kalmadı. Siz de önce devlete gidip memnun kalmazsanız özele gidebilirsiniz