Glc26 amin sağolun allah sizin de sağlıkla kucagınıza almayı nasip etsin inşallah 🥰❤️ Kafanıza takılan ne varsa sorabilirsiniz sıkıntı yok ben gide gele bayagı bilgi sahibi oldum. Yanlıs hatırlamıyorsam 24. haftada aldı detaylıya zaten size söylüyor hangi haftalarda kontrole gitmeniz gerektigini bi sıkıntı olmadıkca sık sık cagırmıyor. Ben sona geldim simdi her hafta gidiyorum hiç kapıda bekletmiyor. En sevdiğim yanı da bebeğin renkli videosunu cd olarak veriyor o hareketlerini izlemek çok güzel bir duygu