Son 24
Beni bir dr öyle bir korkuttu ki, eski sezeryan yerinde açılma var çocuk 2.5 kilo olduğunda alıcaz dedi.erken doğum olcaktı.. Başka dr a gittim öyle bişey yok 41 e kadar ben müdahale etmem .41 de suni ile başlatırım dedi. Normal doğum istiyorum ben ikinciyi. Yani normal istiyorsunuz ve dr olmaz diyorsa başka doktorada gidin. Benim ilk sezeryan sebebim doktorun mesai saatinin bitmesiydi mesela😤😤