Hndgndzz 37 haftalık hamileyim, 3065 çıktı doktorum fazla oldugunu söyledi. 37 haftalık olan varsa sizin bebeklerin kilosu kaç acaba? Bu arada gelişim olarak adet tarihine göre 5 6 gün önden gidiyor bizimki.
Oglunubeklyenanne Hndgndzz 3 kilo 100 gramdı 37 de amabnim doktorum gayet iyi dedi fzla felan demedi🤷♀️
_Serap_ Hndgndzz 36 haftalikken 3300 dedi doktorum gayet iyi dedi yarin tekrar gidicem bence abartılacak kadar cok değil gayet iyi