Merhaba hanımlar, hamilelikten önce böyle bir sorunum yoktu ama 13 haftadan itibaren kabızlık sorunu var ve vücuduma zarar verdiğini hissediyorum kalbim sıkışıyor nefes almakta zorlandığım oluyor sizde var mı kabızlık neden olur ve nasıl geçer yardımcı olabilir misiniz😭😭😭