ateshill Pinardnmzz ben 3 defa gittim aşırı özensiz ilgisizler nöbetçi hekim dahi yok kanamam olduğu için gittiğimizde bile 1 saat doktorun yemek keyfinin bitmesini bekledik kendini bu denli önemsiz hissedeceğin Bi yeri asla önermem