Arkadaşlar 10 sene sezeryan oldum çatı dar bebek iri diye.simdi 32 haftalık hamileyim Ben Tekrar Sezeryanmi Olucam Acaba? Devlete gidiyorum bu arada o yüzden net bilgi almadim.Çatı Dar Olunca Normal Dogum Yapılıyor mi 10 sene sonrasinda?aklimda sorular ?