Canım her ihtimale karşı doktora git tabi ki ama ilk zamanlar bu lekeler o kadar sık görülüyor ki, çoğu da herhangi bir sebep olmaksızın oluyor. Hatta ben bir kere bildiğin kıpkırmızı kan gördüm 5+4tüm çok değildi gerçi ama hemen doktora gittik, keseyi de ilk o zaman gördüm,😍 doktorum hiçbir sorun yok demişti. Betaya baktırabilirsin için rahatlar en azından.