Bebis_2021 ilk oğlumda Central Hospital Başak hanıma gittim, doğumdan çok sonra başka bir sıkıntı için ulaşmak istediğimde ulaşamadım çünkü sadece gebeleri alıyorlar. Ticari amacı ağır basan bir hastane gibi geldi bana. İkinci gebeliğimde doktorumu ve hastaneyi değiştirdim. Fatmanur hanıma gitmedim ama iyi olduğunu duymuştum.