Mucizemmm07 Kızlar mrb biliyosunuz iğne hiç bi yerde yok. İstanbul avrupa yakasında bulabildiğiniz bi yer var mı yada elinde olan?
Deletedmom424 Mucizemmm07 oturdum ağlıyorum artık sinirlerim gerçekten aşırı bozuluyor. İğne 3 gündür canımı o kadar yakıyor ki Ya Rabbim en azından bebeğim için vuruluyorum şükürler olsun ki bebeğime bir şey olmasın yeter ki diyorum. Bir yandan iğneyi aramaktan sıkıldım gerçekten sağlık bakanlığını aradım Koçak firmasına yönlendirdi. Aradım 1:30 da arayın dediler arıyorum direk hat düşüyor 😢
Mucizemmm07 mlsmrtgl baktım da canım genel de herkes elinde olanı vermiş sanırım birine sen bulabildin mi iğneyi
GulcanYvz Deletedmom424 kimsenin umrunda değil ki bende çok korkuyorum vurulmazsak bişey olursa diye 😔iğneyi bulamadım bugünlük Elimde var yarın yine gezinicem eczaneleri mecbur Bence ellerinde var vermiyorlar insanları madur ediyorlar
Deletedmom424 GulcanYvz sağlık bakanlığı Koçak firmasının iğneyi üretiminde sıkıntı yaşadığını söyledi ama hiç inanmıyorum bu kadar talep olan bir iğne ne sorunu yani, benim de son bir kaç günlük kaldı. Dediğin gibi kimsenin umrunda değil
Mucizemmm07 Bende bugün eczaneye gittim bi kaç tane yok diyo ne zaman geleceği belli değil diyo. Ee biz nolucaz bi koronavirüslüler mi önemli dedin haklısınız ama napalım dedi. Hibor 5000 varmış o da eşdeğer değil doktora sorun dedi
GulcanYvz Mucizemmm07 canım ben doktoruma sordum eş değer dedi hibor 5000 i yazdı aldım 10 gündür kullanıyorum oda bitti şimdi yine onu yazdırcam gerçi bunu bulmakta zor oldu
Mucizemmm07 Deletedmom424 zaten düşüklerimiz olduğu için korkuyla yaşıyoruz şimdi bide bu iğne yüzünden strese giricez hep
GulcanYvz Deletedmom424 bende inanmıyorum parayla alacağım dediğinde çıkarmışlar bi kişiye oda sinirlenmiş demek var bilerek vermiyorsunuz demiş şikayet etmiş
Mucizemmm07 GulcanYvz sen diğer iğneleri kaçlık kullanıyodun canım ben 6000 lik oksapar yada enox kullanıyodum hibor 5000 yazdırsam aynı işi görür mü acaba
GulcanYvz Mucizemmm07 oksapar 4000 kullandım 7.ayıma kadar 10 gündürde hibor 5000 kullandım canım bana doktorum verdi ben hiç bilmiyorum yani olur mu diye ztn şuan hibor da bulunmuyor ben şehir dışından buldum arkadaş kargoyla yollayacak bugün iğnem yok mesela 😔