Mariiin1 Kızlar dün biraz yoruldum. Ve bugun bebegimin hareketleri azaldı. Birde gece daha cok kasıklarımda vajinamın üstünde hareket edıyordu. Boyle birşey yasayan varmı?
sdadcr Mariiin1 bende 33+2 yim aynı durumu yaşıyorum şu an ve makatımda falan da çok ağrı var nst girdim gece bir şey çıkmadı ama kontrole gideceğm birazdan doktorunuza bi sorun isterseniz
Aybukeb Mariiin1 benim bebeğim de Bayadır bildiğin kasığımda oynuyor ayakları da göbek deliği hizamda oynuyor iyice indi sanırım aşağıya
Mariiin1 sdadcr bende cok agrı yokta. Sadece bebegi gece cok orda hissettim. Sen haber et canım . Ne dcek sana doktorun
sdadcr Mariiin1 Bende aşağıda hissediyorum benim bebişin kafası babaya çekmiş biraz önde gidiyor ☺️ Bir sıkıntı yoktur inşallah kendinizi üzmeyin bebeklerimiz hissediyor artık 10 defa hareket hissediyorsanız endişe etmeyin yorulduğunuz için oda durgundur
Mariiin1 sdadcr konusuyorum onunla hareket edıyor Allaha sukur . Allah saglıkla kucagımıza almamızı nasip eylesin bebeklerimizi. 🙏🏻☺️
Mariiin1 sdadcr dogum filan demedi degilmi canım . Korkma Allahın izniyle iyi olursun sende bebeginde canım . 🙏🏻
Aybukeb Mariiin1 çok bekletmesinlerde buda erken en azından bir 36 olalım diyorum bende hep kızımla konuşurken bende sana çok kavuşmak istiyorum ama biraz daha dur tamam mı diyorum 🥰