Sm1615 Kizlar 24.haftayi doldurunca mi izin başlıyor yoksa 24.haftaya girince mi başlıyor bilgisi olan var mı
ElifOncul 24 olmuş oluyorsunuz tam 25ten gün almaya başlıyorsunuz. Yaş gibi düşünün. Bir de 32 hafta daki raporu da 32+0 da alıyoruz zaten
Fatma_ali_38 hayalmehlika ben bulunduğum şehirden ayrılmıycağama dair evrak imzaladım.Bizim kurumda çıkılmıyo yani farklı bir ile.
hayalmehlika Sm1615 hadi ya 24 ü doldurmayı bekliyorlar yani? E ama 24 olduğu gün idari izne ayrılanlar var kafasına göre mi yapıyorlar acaba
Eslem23 Bebbe idari izne ayrılmak için kuruma dilekçe ile birlikte hastaneden rapor almak mı gerekiyor nasıl bir rapor