Sudeee07 adet ağrısı çok çekenin agrı elişi yüksektir bu yüzden hissetmiyor olabilirsin ilk doğumumda suni sandı verdiler onu hissetmemiştim artık Yükselttiler öyle hissettim canım şuanki nstnde bebek hareketlerin çok iyi sancılarında evet var ama aşırı değil 20dk içinde 2 3 tane çıkmış