Eda123445 Merhaba anneler ben hem erken doğum yaptım hem de sezeryan oldu ve bebeğim kuvezde . Ona süt götürmem lazım ama sütüm çok az geliyor ne yiyip icmeliyim tavsiyelerinize ihtiyacım var.
Berrataha Eda123445 bnde sezeryan oldum cnm başta gelmedi sütüm hurma incir ve yaban mersini ile arttırdım bunları yiyince üzerinede bir bardak süt içiyorum
Ayparemmm Canım kuru incir at ılık suyun içine biraz durunca incirlerini ye suyumuda üzerine iç bol bol bulgur pilavı ye arkadaşın dediği gibi havluyu sıcak suya yatır sonra sık göğüslerine beklet
Dilaraeymen Marketlerde satılan tahin helvası, bol dereotlu salata yanına bulgur pilavı, komposto, sıfır stres, sıcak bir duş 👍
Misssimsek Humana diye bir çay satılıyor eczanelerde süt arttirici onuda deneyebilirsin. Kullanan arkadaşlarım cok memnundu
YagizAsyaMom Eda123445 bulgur pilavı dereotu tahin pekmez boza malt içecek ve bolca su çok iyi süt yapıyor sıcak suda göğüs masajı yaparak da artmasını sağlayabilirsiniz