Ftmnrr Miinikk benımde genbelik testım cok sılık be gorunmuyodu bile uc gun gecmişti ama ovulasyon aynı böyle cıkmıştı canım umarım senınde öyledir
Ftmnrr Miinikk hamıleyım diye eşime gosterdıgımde bunda cizgi yok demstı ama tamda böyleydi bence kanda ver canım
Ftmnrr https://hizliresim.com/LNPL4u Bu ovulasyon testıydı https://hizliresim.com/M6CrUc Buda gebelik testim canım
NurEto Miinikk bende senin gibiyim pko dediler hiç gecikme olmazdı benimde 3 gün felan gecikmeye basladım artık biraz daha bekle derim
310715 Miinikk ya hayir kapkara olacak bir durum yok.sen bolca duani et.Ve unutma ne gelirse Allahtan.ins hayirli sonuc alirsin ama almazsnda üzülme. Sonucta imtihandayiz hepimiz.
Miinikk 310715 Tabi ki de oyle ben espirisine öyle yazdım Allah ne zaman ol derse o zaman olur ve o güne kadar dua etmekten baska çaremiz Yok ☺️ Hakkimizda hayirlisi