EmineO merhaba 3 temmuzda doğum yaptım sadece 1 kişi yaninizda refakatçi kalabiliyor eşiniz istediği zaman gelebilir dediler doğum yaptığım gün annem kız kardeşim eltim kayinvalidem gelmişlerdi sağolsunlar birşey demediler 1.derece yakınlarınız dışında ziyaretçi yasak dedikleri için gelmek isteyenlere söylemek durumunda kaldik