Kızlar selamm😇 12 haftalık hamileyim doktorum Şebnem hanım yaklaşık 1 ay önce demir ve hemoglobin seviyem düşük olduğu için 12 . Haftada demir serumu takviyesi yapacağını söyledi ama bir tane ferinject diye serum varmış bi tanıdığım istnbulda kadın doğumcunun yanında asıstan o söyledi fiyatı 600 tl miş sanırım. Muayene ücretide 165 tl olmuş ikili testte 335 miş. Çok pahalı değilmi ya? Kan serumu taktıranınız oldumu hiç çiğli can hastanesinde? yardımcı olursanız sevinirim :)