Arkadaslar 24 haftalık hamileyım. Meme ucum hep yarık yarık tabiri caizse 4-5 adet tepe var meme ucumda.. Aralarıda hep yarık ama kendimi bildim bileli böyle.. İlk hamileliğim. Acaba bir şey sürsem fayda eder mi.. Zararlı olur mu gebelik için.. Kötü anlatım için şimdiden özür diliyorum..