Hanımlar merhaba,
dün akşamüstünden beri bebeğimin tekmeleri mi bilmiyorum ama hareketlerini normalde olduğundan daha altta göbeğimin baya altında vajinama doğru sanki hissediyorum. Normal midir? Telaşlanmalı mıyım? Yarın dr randevum var biraz strest yaptım. 22+3 günlüğüz