Merhaba ben 38+5 haftalık hamileyim. Çatı muayenesi oldum doğuma yatkın olduğumu fakat hiç açılmamın olmadığını söyledi doktorum ve nstde de sancım çıkmadı. Bu arada bebeğimin kilosu 3670 doktor biraz önden gidiyor dedi. Sorum şu son günlerde birden açılma olur mu yoksa yavaş yavaş olmak zorunda mı?