Bende 31 inci haftada bel ve kasık agrısı ile Hasteneye gittim açılma,nst sancı felan yoktu fakat rahim ağzı kısalığım olmuş😏 hastanede serum ciğer geliştirici iğne oldum eve geldim progestan kullanıyorum vajinadan şuan 35+2 yim dikkat et tatlım ayağa kalkma ilaçlar ile bu durumu atlatırsın umarım 🤲🏼