Kızlar bebeğimin ilk hareketini 17. Haftamda tam olarak hissettim simdi 18 haftaligiz ve hergun muhakkak düzenli hissettiriyor kendini üst üste tekmeliyor ikinci hamileligim olduğu icin doktorum erken hissedebilirsin demisti ama ben bebegi kasiklarimda hissediyorum resmen bazen de göbek deligimin biraz altinda kasiklarda hissedilmesi normal mi yani bu kadar asagida olmasi normal mi sizce bi tedirgin oldum