Kızlar 34+4teyim tesadüfen bugün doktorda solda az, sağda biraz daha fazla böbrek kanallarında büyüme görüldü. Grade 2 dedi milimetrik oran vermedi. Daha büyürse stent takılır dedi. Daha önceden solda büyüme varmış, şimdi sol azalmış sağda var büyük ihtimal bebek baskı yapıyor o yüzden doğumdan 40 gün sonra bidaha baktırırsın dedi. Ağrı,acı ya da idrarla ilgili sıkıntım yok başına gelen var mı süreç nasıl ilerliyor?