svgsvg canım bende 18. haftalarımda başlamıştı bacak aramda ağrı oluyordu yatakta dönemiyordum bile 21. haftamda erken doğum riskim çıkmıştı 1 ay kullandım ve magnezyum kullandım sonra geçti artık erken doğum riakimden dolayımı olmuştu bilmiyorum bazılarında erken olabiliyormuş 31. haftamdayım ağrım yok ama bebişim baskı yapıyor biraz bazen oluyor geçiyor sen bir doktoruna danış gene canım