talhanm slm arkadaşlar 27 Şubat'ta tüp bebek transferi yaptırdım tedawi uygulan hastaneye göre 10 haftalık dewlet Hastanesi'ne göre 4+4 renkli ulturasonu çekimi yapıldı sonuç böle çıktı beta ya bakildi 2105 çıktı kafam Karman karışık su an
eCeCik talhanm bence ultrasonda ne çıkarsa o daha doğrudur çünkü 10 haftalık bebekle 4 haftalık bebek ultrasonda çok çok çok farklı resimde sizde bakanilirsiniz 4 haftalıkken noktacık kadarlar kesenin içinde zor görürsünüz
eCeCik talhanm ben betaya en son baktırdığımda 513 tü 1 hafta sonra gittiğimde bebek 4 haftalıktı 2 günde 2 katına çıkıyor bu beta ama kişiden kişiye farklılık gösteriyor onu bilemedim
Papatyali talhanm bende tüp bebekle hamile kaldım 8haftalık olduk üzülme kendini toparla yine olur inş her şeyde bir hayır vardır 🙏