Ozlem-kk 7inci haftada kalp atışını duydum şu an 9 haftalık bir ay sonra gel dedi doktor bana uzun bi süre mi verdi, çok ultrasyona girmek iyi değil dedi doktorum
Esma99 Ultrasonla happymom haftalari aynimi ?bendə 1 hafta fark var.happy mom 9 hafta 4 gün ultrason 8 hafta 3 gün söyledi
Fatma4185 Esma99 heh canim ayni dert bende de var siteyle alakali degil gec dollenen yumurta oluyo yani adet tarihinle cocuk gelisimi bibirini tutmuyo.benim doktorum 20 nisan olan son adet tarhimi 1 mayısa cekicek butun planlari degerlendirneleri ona gore yapicak.benimde normalde suan 8+6 yim ama 10 gun geri hesaplıyorum suan ben bakalim carsamba nasipse gidicez ne dicek.
Fatma4185 Msltms biz üzüm kadariz bende nasipse carsamba kalp atislarini duyucam.20gun once keseyi gördük simdi kalp atislarinda sira.😊
Elfbyrm Fatma4185 benimde son adet tarihimle uyumlu değil o yüzden doktorun ultrasonda gördüğüne göre ilerliyorum
Asude123 Fatma4185 merhaba yorumunuzu görünce sormak istedim. Bende geçen hafta gittim doktora adet tarihime göre 6 hafta 6 günlüğüm. Doktorum hem normal ultrasonla hem vajinal ultrasonla baktı ama kalp atışlarını duyamadı. Perşembe günü tekrar gel dedi eğer hala duyamazsan sıkıntı var duyarsak da geç döllenmeden bahsetti. Sizin nasıl olmuştu acaba kalp atışlarını ne kadarken duydunuz
Elfbyrm Esma99 ultrasona bir kere girdim ona göre de buraya kaydetmiştim canım tekrar girince ne olur bilmiyorum
Remziye02 Bende 10 haftalıgım benımde agrılarım oluyor bel kasık kuyruk sokumu bu arada gogus agrım azaldı sızınde olemı bazen belırtıler kayboluyor ınsan korkuyor
Remziye02 Elfbyrm aynen öle cok ıyı olamadım ama agrılara alıştım sanırım bırgun bır yerım agrımasa şaşırcam aslında sabah cok ıyı kalkıyom sonra baslıyor
Mom092 Msltms canim bende ayni sekilde 10 haftaligim suan bulantilarim halsizligim mahvediyo beni😔 neyse saglikli olsunlarda umrumda degil🥰 banada 3 hafta sonra gel demisti doktorum iki hafta sonra gidicem sanirim ikili test icin cagirmis olabilir hamilelik takibi broşürüm var o haftalarda bebegin olcumu ve ikili test yapiliyor diye biliyorum
Fatma4185 Asude123 bende hemen hemen 20 gunu gecmisdir gideli keseyi gordu carsamba gunu randevu aldim kalp atislarini ozaman duyucaz nasipse.yani 8 9 haftalikken kalp atislarini duyucak