Merhaba arkadaşlar, 2 gündür çok sancım var adet sancısı gibi, sanki içim boşalcakmış gibisine ağrı sancı var! 3 kayıbım olduğu için bu sancılar beni daha çok korkutuyor. Doktorumu aradım ama maalesef kimse telefona bakmıyor şuan! Aranızda bu haftalarda benim gibi olan varmı acaba?