12 gün önce yaşam hastanesi Zeynep Burcu Şeker’de normal doğum yaptım. Çok çok memnun kaldım. Hem kendisinden hem ebelerden. Çok ilgililerdi ve anlayışlılardı. Doğumhane gayet temizdi. Zaten sıkıntı olmazsa doğumdan 6 saat sonra çıkıyorsunuz. Ayrıca yenidoğan yoğun bakımı var hastanede. Buda büyük bir artı. Bebeğim 4 gün yoğun bakımda yattı hemşireler çok ilgili ve tatlıydı ve çok hijyenikti. Virüsten önce evet yaşam hastanesi temiz değildi. Ama virüsten sonra çok dikkat etmeye başladılar