minik10eller evet bende aldm gecen gene gelmişti o anakucagini. bebegim daha doğmadı. 1 ay var. ama biz kurduk denedik bile. guzel yani fiyatına göre, alir almaz evde kurun.. ilk aldigimizda bozuk çıktı. demirleri birbirine gecmedi. gidip değiştik. 2.si düzgün cıktı