Nrgl12 Hiç belirtisi olmayanlar var mı.benim çok hafiften mide bulantım var o kadar.hamilelik belirtisi arıyor insan sürekli
Mehtapakgl Nrgl12 valla kuzum bende de ne bulantı ne kusma var. Bende senin aralığındayım. Ve çok korkuyorum. Ama halsizlik var. İştahsızlık diz boyu. Bedenimde damarlar belirginleşti. Göğüslerim ağrıyor sık idrara çıkıyorum. Ama bulantı kusma hakgetire.
Bsrayby Nrgl12 ben öğrendiğim de 1.5 aylık hamileydim tek belirtim ramazan ayındaydık akşam iftarda yemekleri yemek bile istemiyordum tiksiniyordum herkese mide bulantısı baş dönmesi kusma olmuyo
Snmhsn Merhaba öncelikle sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabbim bende sat’a göre 6 haftalığım ama doktora göre 4.5 haftalık bugun keseyi gördük şükür benimde sadece kasık ağrılarım çok oluyor başka bir belirtim yok
Ffc2224 Snmhsn ay benimde 6 haftalık sağ sol kasıklarımda sancı var bende diyordum acaba bir sıkıntı mı var
Esratt Bugün 6+4 günlük olduk gün içinde çoğu saatler de mide yanması ve bulantı var bu da halsiz bırakıyor beni. İlk gebeliğimde böyle şeyler yaşamamış biri olaraktan bu durum beni baya zorluyor maalesef ☹️
Nrgl12 Esratt benimde sabahleyin midem bulanıyor ama istifra ettirecek kadar değil su içince oluyor boş mideye😀 ben 17 gün önce öğrendim gebeliğimi 3920 ydi beta değerim. Acaba kalp atışını duyabilir miyiz şuan gitsem. Uygulanaya göre 6+4 üz bizde
Esratt Nrgl12 benim çarşamba günü kontrol üm var kalp atışı için. Yani çarşamba 6+6 oluyoruz allah nasip ederse kalp atışlarını göreceğiz. 2 hafta önce kese görünmüştü doktorum 2 hafta sonra gel demişti kalp atışı için.
Berke Nrgl12 😂😂ya ben fitil olrk kullaniyrm o yuzden etkilemiyor ama bazende oral olark aliyorm o zaman varya dunya bi millooon😂
Snmhsn Ffc2224 benım genellıkle sağ kasıkta çok oluyo canım kısa suruyo Allahtan doktor normal olduğunu söyledi