Kızlar merhaba. Ben de çoğu gibi bu iğnelerden su an temin edemiyorum. Eczane olmadığını söylüyor. Ben de az önce hem sağlık bakanlığına mail attım hem de 184 ü arayıp belirttim. Geri donus yapacaklarını belirttiler. Aranızdan bu şekilde yazıp da geri dönüş alabilen oldu mu