Merhaba 2 aylık hamileydim düşük yaptım geçen salı kürtaj oldum şuan 2. Çocuğu düşünüyorum doktor herhangi bi sakınca görmez ise ovülasyon tesi alayım diyorum hangi gün yumurtladığıma dair ama 2 eczaneye de baktım öyle bi testi ilk kez duyuyorlar sağlık ocağında yapılıyor diyorlar ovülasyon testi nerelerde yapılır