0101sevo 7 haftalık hamileyim Temmuz ortası tatile gitmeyi düşünüyoruz o zaman 10 11 haftalık falan olucaz sakıncası var mı nette yok yazıyor ama size sormak istedim..
Busimss 0101sevo yok yok temiz yer olmasına dikkat et sadece ben daha dün girdim çok rahatladım cidden 36+3 haftalıgım 😂
SeydaHsn 9 haftalık hamileyim bende önümüzdeki hafta tatile gidicem girmeyi düşünüyorum doktorum deniz için bi sıkıntı yok dedi havuzda enfeksiyon riski oluyomuş
yigitalpinannesi40 Bende bir sakıncası yok diye biliyorum eğer bir tehliken yok ise girebilirsin bence
hande2018 Bir tehlike yoksa hiç bi sakıncası yok aksine yararı var demişti doktorum ilk hamileliğimde çok girdim