Kızlar selam gebeliğim genel olarak covitinde etkisiyle evin içinde geçti gezip tozup yorulmadım ama şimdi bir haftadır halletmem hereken işlerim var ve çok yoruluyorum 30. Haftamdayım hareketlerini daha az hissetmeye başladım sizde yorulunca hareketleri az hissettiğiniz oldu mu?