Ozo93 ben dün girdim denize vallahi çokta rahatladım yüzdüm yüzdüm iyi geldi 36+3 haftalıgım bence girilmeli ama kalabalık olmamasına ve temiz olmasına dikkat et ☺️ Havuz daha riskli enfeksiyon icin ona bende girmezdim ama denizde sorun değil bence doktorum da girebilirsin demişti. Altımı denizden çıkınca Hep değiştirdim ıslak tutmadığın sürece sorun yok.