Doktorunuza danısın mutlaka. Fakat. Rahminiz genişlediği için dönem dönem bu şekil agrılsr yasayacaksınız. Tabi bu kadar dayanılmaz mı olur onu bilemiyorum. Bu kişiden kişiye değişir. 36 dayım her aksam agrı çekiyorum. Ama doğum agrısı değil hissi zaten direk oluşuyor. Bedeninizi tanıdıkça ve bebeğinize alıştıkça daha güvenli hissedeceksiniz